Färglöst färglös.

Har varit och köpt färg till lägenheten i idag. Det blev vitt, i olika nyanser. Igen. Jag är en sådan person som gillar när det är enkelt och stilrent. Ljus grundfärg, mörka möbler, men färg på detaljerna. På kuddar etc. Tänkte först ha en mörk tapet på ena köksväggen. Och en tapet på ena allrumsväggen. Men insåg idag, efter att ha varit på colourama igår en längre tid, att jag inte kan bestämma mig. Att välja tapet när man har enorm beslutsångest är inte det lättaste kan jag säga. Men jag har kommit fram till en jag förmodligen ska ha i köket. Men det blir ingen tapet i allrumet. Skall ha en stor jävla canvas-tavla istället hade jag tänkt. Men.. jag skall ha en annan färg på den väggen också, för att bryta av med det vita. En fondvägg alltså. Frågar är vilken färg!? Återigen något att ha beslutsångest över..
 
Vilken färg ska jag ha? Har en svart soffa. Ska jag vara lite modig kanske och ta något jävligt oväntat? Har ingen aning alltså. Help.  

Well. Inflytt nästa helg. Men i helgen ska det grejas och donas och handlas.

Nu tittar jag på V for Vendetta. Genial film! 
 
Godkväll.
 

Kommentarer
Postat av: T

jag antar att vi alla vill ha en förklaring på varför du och din pojkvän inte kunde bo ihop och varför du vill bo själv..

2009-03-06 @ 18:14:17
Postat av: Sandra

Svar T: Det tror jag nog inte. Men om du vill ha en förklaring så kan du absolut få det. Om du skriver ditt namn och länkar mig till din blogg.

2009-03-06 @ 18:26:44
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0