Försenat.

Jag skulle ju fått nyckeln till lägenheten i fredags. Men på grund av att ordföranden i föreningen inte gillar mäklare, och sköter allt via mail osv, hade han inte hunnit godkänna på fredagsmorgonen. Så jag får nyckeln imån istället. Känns riktigt trevligt kan jag säga. Pirrar lite smått i magen. Om en vecka ungefär är det förhoppningsvis färdigmålat så jag kan flytta in. Men imån blir det till att flytta dit lite saker till badrum och kök.

Kom precis på att min teaterkurs har börjat. Men jag har ju slutat. Fast inte sagt till. Glömt av att maila. Fook.

Nu ska jag åka hem en snabbis till Sara för att hämta busskort och säga adjö. Tills vi ses under påskhelgen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0