GLAAD.

Ja, ni anar inte.

Fick som sagt nyckeln till lägenheten idag. Var där förrut och det ser riktigt lovande ut kan jag säga. Planerade lite inför vad som skall göras och jag tog även dit lite saker. Efter att ha varit där en stund och mätt och grejat, spanade jag in fönsterbrädorna. Breda i marmor. Och då slog det mig. MAN KAN SITTA I MINA FÖNSTER! 

Enda sedan jag var miniliten har jag velat ha ett fönster man kan sitta i. Jag har ingen aning om vad jag fått det ifrån. Antagligen från någon amerikansk skitfilm eftersom det är rätt vanligt i sådana filmer. Men det har alltid varit något jag velat ha. Jag vet inte, men det ser så jävla trevligt ut. Med kuddar och grejer. Och nu kan jag det!  

Kommer dock inte ha kuddar...

Ja, jag kan riktigt se mig själv sitta i mitt vardagsrumsfönster på fjärde våningen och titta ut över hela gamlestan. En mycket trevlig syn. 
 
 

Kommentarer
Postat av: ROXY

vad ballt :D du låter inte de du känner som gillat att tatuera göra nått på dig då? eller är de ännu nybörjare? :>

2009-03-04 @ 09:41:59
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0