Häärligt.

I natt vaknade jag flera gånger av att jag skrattade. Jag skrattade alltså i min dröm, och vaknade sen av mitt eget skratt. Och när jag vaknat dessa gånger kunde jag inte låta bli att skratta ännu mer, för att det var så sjukt att jag vaknade av att jag skrattade! Kan inte minnas att jag drömt något särskilt kul? Helsjukt. Har aldrig hänt mig förut. Har bara vaknat av att jag fisit så högt och väckt mig själv av ljudet. Men jag föredrar att vakna av skratt, helt klart..

Idag är jag jävligt glad kan jag tala om. Och inte gjordes dagen sämre när jag fick se vad jag ska få tillbaka från skatten. En mycket trevlig summa! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nicke

"Har bara vaknat av att jag fisit så högt och väckt mig själv av ljudet. Men jag föredrar att vakna av skratt, helt klart.."

Hahahaha! Genialt

2009-03-31 @ 07:02:37
Postat av: Elena

jag tror gladiatorsandalerna =D

2009-03-31 @ 07:17:25
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahaha! Fan va skön du är, det hade vart kul att se/höra! :D

2009-04-01 @ 19:08:09
URL: http://fiapling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0