I'm back.

Ja, nu tänkte jag börja sätta igång lite smått igen. Det har hänt en del det senaste. Men nu är jag återhämtad skulle man väll kunna säga.

Jag har en del att berätta för er kära läsare.

Kan börja med att tala om att jag nu är inflyttad i min otroligt trevliga lägenhet i Strömmensberg. Och jag trivs enormt bra. Det ser ut som fan just nu, men det kommer att bli fint. Så småningom. Det tar sin lilla tid. Något positivt är att jag inte ens märkt av mina grannar ännu. Sett herren mitt emot en gång, men inget mer. Ingen musik, inget prat, ingenting. Om det betyder att folket i uppgången är extremt tysta, eller att det är bra ljudisolerat, det vet jag inte. Men jag hoppas på det sistnämnda givetvis. Det är lite jobbigt att jag bor på fjärde våningen när jag har handlat osv, men det är det värt när man ser utsikten från balkongen. Definitivt. Tänkte lägga upp lite bilder om ett tag så ni får se hur det ser ut. Och ja, den här gången blir det inflyttningsfest!

Sen tänkte jag berätta för er att jag nu är singel, efter ett treårlångt förhållande. Det känns konstigt, och jobbigt ibland, men det blev bäst så. Tänkte inte gå närmare in på det.. Undrar ni något får ni gärna fråga.

Sen har det hänt något annat som gör mig otroligt glad. Något ganska sjukt, tycker jag. Tyvärr kan jag inte berätta för er vad det är. Hade gärna gjort det, men jag kan inte. Inte ännu. Mitt hjärta slår dubbelt så fort, det är allt jag kan säga. 

Nej, nu tänkte jag fortsätta packa upp lite ur lådorna och sen blir det nog sängs. Dags att vända tillbaka på dygnet lite smått.

Och jag vet att min header är grymt ful, men den får helt enkelt duga. Är fullkomligt värdelös på sådant.

Godkväll.
 
 

Kommentarer
Postat av: malin

japp! jag kommer tio över fem typ :D

2009-03-20 @ 16:39:06
URL: http://malutb.blogg.se/
Postat av: malin

har knåpat ihop en liten header till dig en snabbis som jag kan skicka ;) kul att träffa dig idag!

2009-03-20 @ 22:00:37
URL: http://malutb.blogg.se/
Postat av: malin

har knåpat ihop en liten header till dig en snabbis som jag kan skicka ;) kul att träffa dig idag!

2009-03-20 @ 22:00:48
URL: http://malutb.blogg.se/
Postat av: saris

Hi, I miss you mucho.

Du far halla mig uppdaterad med allting <3

2009-03-21 @ 21:19:03
URL: http://madameolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0