Lite beslutsångest.

Mina päron ska till London under påskhelgen med några vänner. Jag hade planerat att åka dit då jag med, men ekonomin är knaper och flyget kostar apnisse då. Hade ju mer än gärna åkt. Saknar Sara så otroligt mycket! Men det går helt enkelt inte just den helgen. 

Nu har jag fått ett litet erbjudande från min käre mor. Som inkluderar att jag ska passa hundarna medan dom är borta. Frågan är om jag ska tacka ja till erbjudandet. Jag avskyr att passa hundarna. Eller jag avskyr att gå ut med dom rättare sagt. Annars tar jag gärna hand om dom. Men det är jobbigt att bli så låst. Att inte kunna göra vad jag känner för..



Men hon är ju fullständigt bedårande, lilla Agnes. Att få gosa med henne om dagarna väger nog upp det andra.. 

Det blir nog ett ja. 
 

Kommentarer
Postat av: Cristian

Haha, värdelös skulle jag nog inte kalla den - eftersom den är så pass älskad och fortfarande går :)



2009-03-29 @ 19:58:06
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Sara P

Christian :

Värdelös?

Vadå för något?

2009-03-29 @ 20:05:40
Postat av: Elena

Vilket blir sommarens mest använda plagg, tror du? =)

2009-03-30 @ 07:14:42
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Nicke

Badbyxorna!

2009-03-30 @ 08:25:20
Postat av: saris underbaris

Gumman, du måste juuu komma till mig!! Vad ledsen jag bir nu... saknar dig!

2009-04-01 @ 15:22:02
URL: http://londonletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0