Nu minns jag varför jag dricker öl..

.. och inte vin. Jävlar vad mitt huvud härjar.

Men det är det värt! Gårdagskvällen var mycket trevlig kan jag säga. Vi var ett par stycken hemma hos mig som drack, åt bullar, pratade och lyssnade på musik. Det blev ingen utgång som det var tänkt från början, men det dansades ändå! Ja, en trevligt kväll som sagt, och det kommer att bli fler sådana. Förhoppningvis med fler människor också!

Lite smått pinsamt att en granne kom upp klockan två på natten och bad oss vara tystare... Inget vidare bra intryck av mig kanske. Men det var faktiskt första gången jag hade folk hemma på det viset, och första gången jag spelade musik med riktigt ljud och inte det som kommer från datorn. Utöver gårdagskvällen har jag varit tyst som en jävla mus. Jag blir lite smått rädd för grannarna i trappuppgången. Har fortfarande inte hört något från någon, och grannen som knackade på igår var den andra grannen jag sett sen jag flyttade in. Vad är det för folk som bor i huset..?

Nåja. Ikväll ska det släckas ner en timme i mitt hem. Earth Hour. Det ska bli intressant att se min utsikt över gamlestan. Om det kommer bli någon skillnad, vilket det förhoppningsvis blir.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0