Bigmouth strikes again.

Sitter och dricker morgonteet i soffan min och tittar på "Are you smarter than a 5th grader". Mest för att jag inte orkar lyfta på baken och byta kanal. Har gett bort min tv och har ingen kontroll till den här lilla miniapparaten. Ett otroligt dåligt program måste jag säga. Och vad fan är det med att USA alltid ska överdriva så jävla mycket? Jag menar, en miljon dollar, för att svara på några jävla frågor?? Det blir bara löjligt. Riktigt löjligt..

Nåja. Ikväll ska jag och Andrea ha vår kreativa afton. Dvs, Vreeswijk-manusskrivar-rödvins-afton. Ska bli trevligt! Men innan dess ska det sättas upp köksbord och röjas osv. Det börjar likna något kan jag säga.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0