Valborg.

Har inte varit någon dirket valborgfirare de senaste åren. Inte vad jag kan minnas iallafall. Minns bara den då jag var femton, av någon konstig anledning. Hade planerat att åka till Lund över valborg med Julia och co. Men jag jobbade igår så det blev inget med det. Tyvärr. Det ska tydligen vara trevligt där då. Igår träffade jag iallfall Andrea och hennes vänner och det var riktigt trevligt. Vi åt mat, drack och dansade. Andrea hade bakat skitgoda maränger som jag ska försöka mig på att göra någon dag. Förmodligen kommer det gå åt helvete. Som den gången då jag och Hoier skulle göra ett försök för ett antal årsedan. Resultatet blev platt, bränt och segt. Men ätbart.. Vi spelade även kubb en omgång. I fem minuter. Svensson svensson... Well, en trevlig kväll som sagt.

Nu sitter jag på allum. Hade egentligen velat vara inne i stan nu. Eller sitta på balkongen och försöka mig på att få lite färg på likbenen. Skrämmande, minst sagt. Men icke. Efter jobbet bär det av hem till päronen en stund. Jessica fyller tjugo idag och tänkte komma förbi en sväng och säga grattis.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0