Snurrig..

När jag skulle gå in i min uppgång nyss efter en tur i staden, kändes det lite märkligt på något vis. Och det var först då jag tittade upp efter att jag böjt mig ner för att plocka upp telefonkatalogen på golvet, som jag märkte att jag gått in i fel uppgång! Min första tanke var "Men va, rött? Har vi målat om?". Men det hade vi ju sjäkvklart inte. Jag kunde inte med att gå ur uppgången ifall någon hade sett mig, och tog i stället källarvägen. Passade på att boka en tvättid innan London när jag ändå var nere i källarn.. Men sen när jag skulle gå upp igen råkade jag ta fel källardörr!?
 
Varför?

Well, efter ett besök hos grannuppgångarna kan jag iallafall konstatera att jag är tacksam för den gula färgen i min uppgång. Dom andra såg förjävliga ut..
 
Nu hade jag tänkt att sy lite. Har inte rört symaskingen på evigheter. Köpte mig en klänning för flera månader sedan som bara hänger i garderoben. Och jag förstår ju varför. Tänkte därför sy om den och se om det kan bli något finare av den. Tyget är ju rätt sött. Synd om den bara får hänga och dingla i garderoben. 
 
Cheers. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0