Morsans dag.

Mors dag idag. Har alltid varit urdålig på sådana dagar. Vet aldrig vad jag ska köpa för något och det känns lite trist med bara en blomma. Ett allumpresentkort hade ju varit bra, men det kan ju inte bli mer opersonligt än så. Med tanke på att jag sitter här och säljer sånna just nu... Nåja. Jag kommer väll på något.

Det blev en lugn kväll igår och inte ännu en utgång som det var tänkt. Var tvungen att hoppa in på allum nu i morse då en blivit sjuk. Och lite extra pengar tackar man ju inte nej till. Synd bara att det ska vara så jävulskt bra väder ute idag. Det lyckas alltid vara det då jag ska jobba. Hade mer än gärna åkt till havet och stekt lite. Kanske badat. Gårdagens försök till solning gick ju inge vidare. Det blev upp mot 40 grader på min balkong så det var lite svårt att sitta still. Dessutom är grann-balkongerna så sjukt nära att man skulle kunna sträcka fram handen och hälsa på varandra. Lite smått obekvämt att ligga halvnaken där kände jag.

Såg förresten solen gå ner från min balkong igår. Har aldrig tagit mig tiden att titta på det förut. Otroligt vackert måste jag säga.

Nu ska jag fortsätta på min betagna frulle..


Kommentarer
Postat av: Fotograf Matilda Söderström

sv: Haha jag håller med! Inte undra på att man blev som man blev alltså. :) Skitsnygg profilbild förövrigt :)

2009-06-01 @ 18:57:24
URL: http://greenapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0