Åhå..

.. så dum man kan vara!

Var precis och handlade. Köpte lite nödvändiga saker som mjölk, saft, bröd, grönsaker etc.. Tänkte inte en sekund på alla sötsaker.. Men det skulle jag ha gjort, för nu är jag galet sötsugen! Och de kommande åtta timmarna ska jag plugga på en jävla tenta.. Så inåthelvete okul, och godis brukar hjälpa mot sånt.....

Funderar starkt på att springa ner till tempo alltså. Eller så tar jag mig en clementin. Eller så kan jag baka något..
 
Hur som helst. Idag borde jag ha suttit och appluggat hela dagen, men min motivation har varit på noll. Ångesten från gårdagens tenta sitter fortfarande i.. Skriker omtenta på båda två..

Crap.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0