"Du har en väldigt fin lugg"

Jag har vänt på dygnet fullständigt de senaste två veckorna på grund av tentorna vi hade. Nu borde jag egentligen ligga och sova, eftersom jag är sjukt trött då jag kom hem vid halv tre inatt. Men nu får jag se till att vända tillbaka det. Jobbigt, men ett måste.

Igår var en seg, men trevlig dag. Sov för länge, tittade på film, städade lite till osv. David kom över på lite kaffe och tjöt, fram till att han skulle kila och jag dra mig in mot staden. Det blev en lugn, men trevlig kväll på Kings Head med Therese, Jennifer, Julia, Joel och Jenny. Hade även inflyttningsfest och födelsedagsfirande på listan, men jag kände mig på tok för seg för gå ut och dansa och grejer. Men jag hoppas att Zaza hade en kanonfödelsedag och att Linda och co hade en trevlig inflyttningsfest!

Igår på Kings kom det fram en snubbe och berömde mitt hår. Konstiga komplimanger har jag fått (den här är nog klockrenast), men den här var ny. Han hade en not bakom örat, precis en sådan jag tänkt göra! Lite lustigt.

Nåja. Idag ska jag inte göra ett skit. Titta på film, sticka, skriva lite..

Ciao.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0