Heelo.

Det blev Kings igår, igen.. Petrus och co börjar nog tycka att vi är stammisar snart, haha. Men det är så mysigt där. Sköna människor, fina människor, god öl och bra musik. (Fast killen som frågade om jag tyckte att hans vän såg dum i huvudet ut var ganska oskön måste jag säga. Hade han inte haft mattan i ansiktet hade det varit ännu mer oskönt).

Efter kings drog folket sig hemåt och jag möttes upp av en "jag är inte full, jag är kärleksfull" David. Han hade varit på julfest..? Haha. Hemma hos honom blev det lite film osv.

Idag har jag varit lite smått död. Gått på allum med syster, tillbringat några timmar hos päronen och kom nyss hem. Inte riktigt vant mig vid att inte ha en garderob märker jag. Måste till I K E A... Har sagt att jag ska dit i en vecka nu, men på onsdag ska det iallafall bli av. Gottgott! Har mycket på listan som ska köpas.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är han där david egentligen? :) nyfiken ju!

2009-11-23 @ 20:28:52
Postat av: Sandra Dermark

Svar Anonym: Jasså! Han är en kille som jobbade på Åhlens samtidigt som jag förra året. Vi har ett litet kärleksförflutet om man säger så.. och nu, ja, det återstår att se.

2009-11-23 @ 21:46:46
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0