Ett skämt.

Antar att jag inte är den enda som vill slå sönder tv-rutan av Gina Tricots nya reklam för underkläder..

Det är sant. Det handlar inte längre om kläderna, det handlar om modellen. Tror att det är ytterst få som tänker "den trosan vill jag ha". Nej, folk ser den här snygga, felfria modellen och tänker istället, "den kroppen vill jag ha".

..........................................

Men Gina Tricot är ju ett skämt. Hela kedjan. Fula kläder, dålig kvalité. Skit helt enkelt. (Har jag glömt att nämna att jag ångrade mig angående koftan jag köpte där ifrån för ett tagsedan? Givetvis hade jag tappat bort kvittot och kunde inte lämna tillbaka den. Pengar i sjön, minst sagt.)

Förändring folk. Förändring!
 
Kolla in här. Är det inte sjukt så säg..
 

Kommentarer
Postat av: estefany

åh tack för di åsikt!:D ska faktiskt iväg o pierca septum idag :D haha kram

2009-11-23 @ 10:02:18
URL: http://mystuff.blogg.se/
Postat av: therése

du, jag tänkte på en sak. din presentationsbild här är stor, eller ja, större. jag förstår inte hur man får den så? har suttit och pillat i stilmallen länge nu men resultatet blir endast en suddig, typ "utdragen" version av den lilla. hur ser html-koden ut för dig? hihi.

2009-11-23 @ 15:05:26
URL: http://terrores.blogg.se/
Postat av: PG

jag håller lite med dig! Starka reaktioner på den nya modellen, men inte för hennes perfekta kropp utanför att hon är utbytt - VART FAN ÄR DEN FRÄSCHA NORSKAN?!

Enda anledningen att alla killar kunde tänka sig gå in med sina tjejer på Gina var pga alla bilder på henne. True story

2009-11-24 @ 01:08:23
Postat av: Sandra Dermark

Svar PG: Haha, men det är ju samma sak med den modellen, det handlar inte om vad hon har på sig, utan om henne. Själv tycker jag hon var ful som fan.. Men hon är inte utbytt, hon ville inte visa sig i underkläder. Det är därför dom har hon andra modellen.

2009-11-24 @ 11:31:59
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Molly

Sjukt roligt inlägg.

Det finns ett skit bra beskrivande uttryck "Gina Tricot brud" det är inte positivt och det säger allt om en person, en småsöt medelmåtta med tacky smak.

2009-11-24 @ 13:12:01
URL: http://carnestedtljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0