I'm hoooome.

Och oj vad jag är trött i mina ben. Och armar.

Nu kanske ni tror att jag har varit och tränat, men det har jag ju givetvis inte. Jag har varit i stan hela dagen (sket i filmvisningen, fy skäms på mig) med Andrea. Hon letade lite julklappar och jag letade lite saker till mig själv. Var främst ute efter att hitta lite saker till lägenheten, men jag kunde verkligen inte komma på vad det var jag hade tänkt köpa när jag väl var i stan? Klantigt. Det blev två tröjor och två koppar iallafall (kanske visar tröjarna senare).

Var tänkt att jag skulle ta kort på henne så hon kunde ha en profilbild till sin extremt konstiga blogg. Men det glömde vi visst av.

Har även handlat lite mat och det var på tiden ska sägas.



Andrea & jag förra sommaren. Lagom slitna osv..

Nu ska jag diska och skissa ett träd. Ciao. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0