Nostalgi.

Min gårdag var lugn, men trevlig. Passade Linnea ett par timmar. Tittade på film osv. Efter mycket velande fram och tillbaka slutade det med att jag åkte hem till David med inneboende. Kändes lite småkonstigt att vara där igen med tanke på att det nästan var ett halvårsedan sist. Men allt var sig likt (trodde jag skulle minnas portkoden också, men icke). Vi såg på film och hade det mysigt iallafall.

Var tänkt att jag skulle hämtat min bas förut som Sam lånat ut i över att halvår, men inte haft vett nog att lämna tillbaka, men hon som köpte min garderob hämtade den i morse, så det sket sig. Får fixa den imorn istället. Utan den, inget rep.

Nu är jag helt galet trött. Jag vill ju egentligen inte lägga mig och sova, men jag måste.. Borde åka till Ikea och köpa mig nya hallmöbler med detsamma. Ser ju inte klokt ut här förtillfället, skor och jackor överallt! Hinner nog inte det dock. Får väl ta mig en tur dit imorn kanske.

Nej, nu somnar jag. Fyra timmars sömn är inte min grej.
 


Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Väldigt söt blogg du har (:

Hur mår du idag?

2009-11-21 @ 22:34:17
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Händer något kul idag då? :)

2009-11-22 @ 10:39:32
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Maja.

Härligt med IKEA. Dit vill jag också snart och köpa lite nya prylar till lägenheten:)

2009-11-22 @ 14:27:36
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0