Psycho.

Jävla tenta säger jag bara. Har suttit som en tok hela gårdagen och hela dagen idag. Har sett scenen ur Psycho säkert femton gånger idag och är måttligt trött på den (det är ju tur att Norman är snygg). Har knappt lyft på arslet, förutom igår då jag kom på att jag absolut inte hade något käk hemma. Och inte är jag klar heller. Blir till att skriva det sista imorn. Har massa tankar om saker, men vet inte hur jag ska få ner det.. Skit!!

Förresten. Minns ni mitt inlägg om räkningen för tv-avgiften? Det kändes som om jag hade betalat in den för typ tredje gången när jag betalade in den sist. Att det varit strul med den hur länge som helst. Tror ni inte att jag redan HADE betalat den? Fick hem ett brev idag där det stod att jag gjort en överinbetalning. Jag fick alltså hem en räkning på 800 kr sist, en räkning som skrämde skiten ur mig med sitt "om inte du betalar inom förfallodatumet går ärendet vidare till kronofogden". Nåja. Jag ska väl vara glad att det blev fel och att jag kommer få tillbaka den summan..

Nu ser jag dubbelt. Ska skriva en sista sak och sen sova..

Ciao.
 


Kommentarer
Postat av: jonta

jag är inge pro direkt.

Första tentan för mig så jag har ingen aning.

2009-11-03 @ 08:08:25
URL: http://kaptenhadiraja.blogg.se/
Postat av: Trees

Skönt att det var för mycket betalt då, så att det inte vart för lite;)

2009-11-07 @ 00:02:46
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0