Svarta klänningen.

Jag nämnde ju i ett tidigare inlägg om att jag vill sy en svart klänning. Och nu ska jag göra det också. Ska bege mig till Gårdas Textil på fredag och leta tyg. Synd bara att det är så jävulskt dyrt där.

Nu hoppas jag bara på att resultatet inte blir som min lilla klädkollektion jag gjorde som projektarbete i trean. Viker mig varenda gång jag ser dom bilderna, haha.



Alltså, vad FAN tänkte jag med här? Hysteriskt kul.

Att allt ligger i tunnan för tygbitar behöver jag ju inte ens nämna...
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja men dom andra sakerna var fina tycker jag! klänningen var fin. Tror din nya klänning kommer bli snygg, hur ska den se ut?

2009-11-11 @ 16:38:59
Postat av: Sandra Dermark

Svar Anna: Haha tack, tyvärr delar jag inte riktigt din åsikt. Det mesta ser förfärligt ut. Den ska se ut som min balklänning jag sydde ungefär, och ska ha lite spets med och grejer. Får se :)

2009-11-11 @ 19:05:49
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0