T a p å d i g.

Man behöver inte vara en smart person för att förstå att det är november nu och därmed KALLT UTE.

Så varför i helvete springer det omkring töser ute på stan, ikädd kortkort och UTAN strumbyxor?

Skäms dom inte? Alla tänker på det, alla lägger märke till det. Och det är inga positiva reaktioner från folk. Kanske från folk på Nivå, dit dom tjejerna skulle som jag såg igår, jag vet inte..

Eller folk som går i högklackat nu med öppen tå, utan strumpor eller liknande?
  
Ja gud ja..
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dig, det är tragiskt! När jag var ute i lördags snubblade det på tre tjejer i 18-årsåldern på spårvagnen - I kortkort, stilettklackar och med bara ben. Det såg bara väldigt väldigt VÄLDIGT dumt ut bredvid alla andra som såg ut som bleka eskimåer! De får skylla sig själva när de gråter av smärtan från en härlig urinvägsinfektion när de ska pissa sen.

2009-11-16 @ 18:08:51
Postat av: Fia

Det var jag som skrev där btw ^^,

2009-11-16 @ 18:13:05
Postat av: Sandra Dermark

Svar Fia: Ja, fy fan vad tragiskt det är alltså. Folk står bredvid och fryser och så kommer dom där... Haha precis, dom får helt enkelt skylla sig själva om dom är så korkade!

2009-11-16 @ 18:23:00
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0