Typisktttt.

Har suttit hela kvällen och pillat på mina nyinköpta saker från IKEA. Blev inte mycket den här gången, och det jag köpte ångrar jag lite smått. Ja, jag hade tänkt ha en sak på golvet, som man kan stoppa in sånna där färgglada lådor ni vet? Hylla, som även kan stå på golv.. Givetvis ser jag ett nattbord som är litet och käckt och får plats perfekt i hallen. Tror ni jag tänker på att den är skitlåg? Såklart inte. Den här saken jag tänkte ha i hallen skulle alltså fungera som ett nyckel-mobil-bord, som man bara kunde slänga lite saker på.. Men nej, nu går den knappt till knäna så det går ju inte. Skiit.

Sen åkte jag även dit för att köpa mig en ny hatt och skohylla. SLUT, givetvis! Återigen skit.

Well, innan IKEA hann jag med film i skolan och en otroligt omysig kaffe med David. Inte omysigt sällskap alltså, men Café Kosmos kan ta sig i arslet. 

Godnatt folks.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0