Bloody sunday.

Seg dag. Jobb, filmtittande, ytterst lite plugg, små naps lite då och då.. typ. Fick för mig att börja baka kolakakor vid sjutiden för att jag var så jävulskt sugen på något sött. Smakade ganska illa måste jag säga, vet inte vad jag gjorde för fel riktigt. Men så går det när man är för lat för att gå den två minuter långa promenaden till Tempo. Uppätna redan, såklart.

Det blev ingen auktion idag. Kom på att det är ganska smart att väga jackan först, så jag vet vad frakten går på. Hela det där med att skicka iväg, ta en massa bilder och grejer verkar ganska jobbigt för en latkorv som jag. Ingen av er som läser som vill köpa den för en billig peng? 

I övrigt är jag ganska trött på mig själv. Vet varken ut eller när det gäller en del saker. Dumma tankar förföljer mig, vilket leder till att jag sårar en människa. Men så länge dom finns kvar, så vet jag inte om jag gör det... Know what I mean?
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vàd ska du ha för jackan då?

2009-10-11 @ 23:54:40
Postat av: Sandra Dermark

Svar anonym: 500 kr hade jag tänkt mig. Ett ganska gott pris för en sådan jacka. Intresserad?

2009-10-12 @ 18:20:15
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0