Det andra paret.

Hämtade mitt andra par skor från tradera igår. Ett par trettio år gamla levis. Blev helt överlycklig när jag såg dom på tradera.. Men dom var ju inte alls som jag trodde. Lite förstora (trots att det är min storlek), jättebreda där framme och klumpiga. Jag gillar visserligen den där lite klumpiga känslan. Clown/pippi om ni fattar vad jag menar. Men jag hatar när det ser ut som att jag har större fötter än vad jag egentligen har...

SKIT. Nu vet jag inte om jag ska behålla dom eller ej?



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-23 @ 00:00:05
Postat av: matilda

Nu ser man ju bara hur dom ser ut på fötterna och inte hur de ser ut i relation till resten av kroppen. Annars var de fina och jag tycker det är lite charmigt med skor som ser lite stora ut.

2009-10-23 @ 16:07:46
Postat av: Sandra Dermark

Svar Matilda: Ja det är sant. Ja jag tycker också det är lite småcharmigt med lite klumpigare skor. Har faktiskt på mig dom nu, tänkte prova och se hur dom känns lite. Jävligt sköna är dom iallafall!

2009-10-24 @ 11:17:58
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Nezen

Tycker faktiskt att de var as tuffa <:

Till rätt kläder så<3

2009-10-24 @ 18:31:06
URL: http://nezenchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0