Det var då självaste fan.

Hade spanat in en jacka på tradera i fleeera dagar. Hela tiden tänkt "vinner jag inte den där, då jävlar". Valde till och med att inte buda på en annan jacka bara för att jag tyckte det var onödigt om jag fick hem båda. Tror ni inte någon jävel budar över mig, med endast tio kronor?

I och för sig hade det inte blivit direkt billigt om jag hade kammat hem den. 950 kr inkl. frakt och en jacka för mindre än det där borde jag väl kunna hitta. Men den var ju så sjukt fin!

Fan i helvete. Nu måste det börja letas vinterjacka också..

Tips på någon fin kanske?
   

Kommentarer
Postat av: Andréa

Det finns en jättefin i låtsas-leopard päls på HM=)

2009-10-19 @ 19:31:02
URL: http://morfarharberattat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0