Detta jävla regn.

Varför skulle det regna idag, när jag hade tänkt göra min hurtigtur till jobbet? Den sker redan alldeles för sällan, så att cykla till allum är skitbra tycker jag. Men det blev inget idag inte. Även om jag bara sitter i infon vill jag inte riktigt sitta där med krullhår och mascarafläckar ner till kinderna..

Skit också. Jag ville ju cykla!

Igår var det som sagt folk hemma hos mig. Mathilda, Julia, Therese, Erik, Henke och Jonathan närmare bestämt. Det var skittrevligt! Satt och pratade om allt möjligt, lyssnade på musik och drack vin, öl och annat. Vin blev det för min del faktiskt, sker ytterst sällan ska sägas. Men det var gott. Fick ingen rödvinskäft som Andrea brukar få, men en rödvinsläpp märkte jag när jag skulle lägga mig. Otroligt charmigt.. Lite senare drog Therese och Julia ut, och några timmar efter det åkte resten av sällskapet hem.

Hade först tänkt hänga med ut, ville hälsa på Andrea och co på Seljden också. Men jag gjorde ett förnuftigt beslut att stanna hemma. Förra lördagen var ju ingen trevlig sådan. Så idag mår jag prima!

Tog ett fåtal bilder. Kanske lägger upp om senare..
 


Kommentarer
Postat av: fia

låter himla trevligt tycker jag! saknar er så mycket, hör gärna av er nästa gång ni hittar på någonting :)

2009-10-05 @ 11:05:11
Postat av: Sandra Dermark

Svar Fia: Heej! Det ska vi absolut göra. Jag funderar lite smått på att ha fest här hemma på fredag eller lördag. Lite mer människor denna gång, du måste du komma (om det blir av) :)

2009-10-05 @ 23:34:24
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0