Klänningen.

Härom dagen hade jag på mig min nya klänning från topshop. Och mycket riktigt så kände jag mig obekväm i den. Men det är väl en vanesak antar jag..

Tog bilder, men det gick åt helvete. Dels för att jag känner mig så jävla fjantig när jag ska stå och posa framför kameran och försöka se söt ut. Jag vet att alla tar bilder på sig själva, men det är ytterst sällan jag gör det, faktiskt. Och när jag väl gör det, som då när jag tänkte ta en bild på min klänning, slutar det alltid med att jag klämmer till med en krystad psycho-min som nedanför. För att jag känner mig så jävla fånig.. Men också för att jag inte vet hur jag ska ta ta bilderna..?

Well, suddigt men ni ser ju mönstret iallafall.




Måste klippa luggen snarast! Avskyr när helluggen är för lång och måste läggas åt sidan. Ni vet, när det verkligen syns att helluggen är för lång. Apfult.
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har en likadan!! tod den sista som fanns på topshop i göteborg. lite stor men såå fin :P

2009-10-25 @ 11:03:23
Postat av: Sandra Dermark

Svar anonym: Haha, då var du nog där ungefär samtidigt som jag. För det hängde kvar två när jag tog min! Min är snarare förliten, eller för kort rättare sagt. :)

2009-10-25 @ 13:35:39
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0