Mornmorn.

Haha, ingen som verkade uppskatta Dead Moon. Men jag förstår er. Eller det gör jag ju inte alls, dom är sjukt bra!

Idag ska jag hem till Morfar innan föreläsningen och titta på ramar. Gamla sådana. Jag tänkte se om jag hittar en riktigt stor en att sätta upp på en av mina vita väggar. Utan baksida, bara ramen. I den tänkte jag sätta upp ytterligare bilder (tror jag) och galjar med fina plagg och väskor. Istället för att ha det hängandes i garderoben. Något jag tänkt dekorera min vägg med ändå. Men varför inte rama in det?

Är jag konstig som överväger att stanna hemma från föreläsningen idag för att inte riskera att förlora en till auktion jag verkligen, verkligen vill vinna? Förmodligen.. Men jag måste ha dom! Så enkelt är det.

Nu dricker jag rabarber/grädde med honung och mjölk. Kan vara ett av dom godaste teerna jag smakat.

Have a nice day.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0