En kärlekshistoria.

Vad hände med min pluggdag? Har visserligen varit på filmvisning i skolan, men jag åkte direkt hem till päronen efter det för att plugga innan systern min kom hem. Och något plugg har då inte blivit av. Men jag funderar på att stanna över natten och sätta mig lite senare med det. Ska ändå jobba på allum imorn, och tandläkarbesök på det.

I morn ska vi se En Kärlekshistoria av Roy Andersson. SOM jag har sett framemot morgondagen! Jag har inte filmen själv (vilket är sjukt konstigt) och det är en av mina absoluta favoritfilmer för er som inte visste det. Minns när jag såg den med skolan i sjätte klass, om jag minns rätt. Folk avskydde den, men jag blev helt såld. En helt otroligt bra film som alla bör se!


 


Kommentarer
Postat av: Samuel

Jo men den har du väl? Vi såg ju på den hos dina föräldrar för något år sedan. Kanske hade hyrt den dock.

2009-10-21 @ 20:07:22
Postat av: Charlie

det som ser ut som bilnyckel som jag har i handen är en fjärrutlösare som hittar fokus :) när ja ska ta kort på mig själv, hört talas om?

2009-10-21 @ 21:06:06
URL: http://redandblack.blogg.se/
Postat av: Sandra Dermark

Svar Samuel: Jo men den var lånad då, tyvärr.

2009-10-21 @ 21:47:49
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: klart dem får göra vad dem vill. jag säger bara min åsikt vad jag tkr verkligen rätt

2009-10-22 @ 13:54:08
URL: http://delicioustaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0