Ickeproduktiv söndag.

Hade tänkt ha min pluggdag idag. Plugg hela dagen. Istället har jag legat framför soffan med filmer, illamående och huvudvärk..

Gårdagen var iallafall otroligt trevligt. Jag och Therese var på Kings och drack öl. Senare kom även David dit med sina sambos (just nu bor dom fyra personer i hans minimala etta, starkt jobbat måste säga). Kul att träffa honom, ses alldeles för sällan. Ja, mycket tjöt och en hel del öl blev det.

Och för er som också har svårt för Carlingsmänniskor, som får känslan av att dom tycker att dom är så jävla balla och lite bättre än alla andra; Precis så är det. Det var iallafall det intrycket jag fick från vissa av dom igår. Davids vänner, så vi satt med dom en liten stund. Och ja, dom var ungefär så som jag föreställt mig..

Nåja. Nu borde jag sova. Ska vara duktigt och plugga imorn bitti. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0