Jag ger dig min morgon.

Sitter och lyssnar på den nu. Så otroligt fin! Tänker på Zaza av någon anledning? Har för mig att hon tyckte om den..

Nåja. Jag gick upp tidigt idag för att färga min utväxt (något jag borde gjort för en månad sedan för den är fan inte vacker nu ska ni veta), orkade inte göra det igår kväll nämligen. Men så hade jag redan hoppat in i duschen och ser sen att det ska färgas på torrt och otvättat hår...

Jaha. Skit. Och ingen fön har man heller.. Så går det när man inte har en och samma färg av samma märke! På vissa ska det vara torrt, andra fuktigt.

Får väl försöka rappa på lite nu istället och gå en sväng i stan innan skolan. Måste hitta den där kursboken som är slut precis överallt.

Ciao.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0