Nysimmad.

Idag besökte jag simhallen med Andrea för första gången på typ... ett år? Otroligt skönt faktiskt. Det som tar emot är att ta sig dit, men väl där är det lugnt. Riktigt skönt att simma måste jag säga. Och inte särskilt jobbigt. Har alltid föredragit att simma framför all annan träning. Kan bero på att jag är van vid vatten från under tiden jag simhoppade, men också för att man inte alls blir blir trött på samma sätt.

Efteråt käkade vi soppa på Soup n Bagel, givetvis.

Ikväll blir det öl med töserna och eventuellt några fler. Ska bli trevligt!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej sötnos,

allt bra med dig?



Jag har frågestund nu i bloggen och jag undrar om du kanske vill ställa en eller flera frågor till mig? :)

Hoppas du ställer upp - skulle vara jätte roligt att se vad du har för frågor :)



Puss

2009-10-09 @ 17:36:09
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0