Rastlös/sömnlös.

Samtidigt som jag känner att gästsängen hos mor och far lockar lite lätt, så kryper det i benen på mig. Och det var värre tidigare ikväll ska sägas.

Jag ville ut och dricka öl ikväll. Träffa en gammal vän jag inte har träffat på länge. Ha det trevligt. Men förut, mitt i allt filmtittande, kändes det inte så lockande. Var fortfarande trött från gårdagen. Men nu ångrar jag mig. Som vanligt då jag väljer att stanna hemma (hos päronen denna gång) ångrar jag mig efteråt. Jag trivs bäst med att spendera en helgkväll med vänner helt enkelt.

Dagen har iallafall gått åt till att titta på film. Mannen som älskat Yngve, Igby Goes Down, Wanted, High Fidelity etc. Alla att rekomendera faktiskt. Wanted är väl inte min typ av film kanske, men helt okej.

Jag är trött, men för pigg för att sova. Jobbigt, jobbigt. Blir lite tradera igen tror jag.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0