Utökning..

Ytterligare tre saker som ska läggas till på fulhetslistan. En lista jag skrev för ett tagsedan om saker som är inne trots att det är så jävla fult (tycker nämligen det är oerhört kul att folk bär vissa saker, enbart för att det är inne. Minst sagt lustigt).

Jeansleggins - Vad FAN är poängen med dessa leggins? Ska det se ut som jeans? Well, det gör det inte.. Och vem fan vill gå omkring med ett par leggins som ska se ut som jeans, när det inte ens gör det? Don't get it..

Batik - Det här är det som är mest lustigt skulle jag vilja säga. Hade det varit för tja.. ett årsedan hade folk snarare skrattat åt folk som bar batik.

Skinnkjol - Ja, jag har fått bevittna något av det gräsligaste jag sett idag. Behöver nog inte ens gå närmare in på det... 

Min vän Malin, hon har nog det mesta av det jag nämnt. Men hon hade kunnat gå i en svart sopsäck och ändå vara snygg, så det finns ett undantag. Ett.

Som jag tidigare sagt, för er som blir upprörda (för ja, visst blir folk upprörda), folk får ha på sig precis vad dom vill. Men ha det för att ni tycker det är SNYGGT för tusan! Och inte bara för att det är inne...
 

Kommentarer
Postat av: smäm

ett inlägg helt i min smak :>

2009-10-14 @ 23:22:02
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: malin

Haha fan vad söt du är

2009-10-15 @ 09:33:15
URL: http://malutb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0