Vad snackar jag för skit..

Behövde inte alls en sån där gammal gardinstång. Det gick finfint med den jag redan hade. Blev riktigt tjusigt faktiskt. Känns mycket mer hemtrevligt. Tänk vad mycket en liten gardinkappa kan förändra ett kök!

Sitter och har lite beslutsångest angående en golvlampa från Halens. Det är en sådan modell jag vill ha, men den är absolut inte lika fin som den från Nordik. Ser inte ut som det iallafall. Men den är 700 kronor billigare, och det gör den lite mer intressant.






Så stor skillnad är det kanske inte? Vilken är snyggast?
 


Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag tycker båda är fina. Men jag tycker nog den under är snyggast och den ser lite dyrare ut så antar att den är från nordik? Men den frösta var också snygg så jag tycker du ska köra på den!

2009-10-06 @ 12:49:41
Postat av: Emmelist

vad roligt att du vill vara med! kolla in ikväll för att se om det blev du ;) allt bra annars?

2009-10-06 @ 13:32:03
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

härligt =)

2009-10-06 @ 13:42:46
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sandra Dermark

Svar Daniella: Stämmer, den andra bilden är från nordik och mycket finare. Men jag kommer tänka ekonomiskt och köra på den första. Folk har varit nöjda med den så helt åt helvete kan den ju inte vara :)

2009-10-06 @ 20:43:39
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0