Vet ni vad..

Jag lagade lax till middag idag. Med potatis, sås och spenat. Vackert blev det ju inte, men inte fan spelar det någon roll, för gott blev det! Tror seriöst att det var typ..första gången jag skalade potatis i den här lägenheten. Kanske andra, men även det är ju helt sjukt. Har bott här i över ett halvår för tusan. Levde ju på hemmagjorda köttbullar, klyftpotatis med sesamfrön, gelé och sås ett tag (förövrigt en av dom godaste rätterna som finns), men då fuskade jag. Färdig klyftpotatis. Inte lika gott, men enkelt..

Fick köpt mig en skitful matta att ha i hallen idag också! Att den var ful gör inte särskilt mycket då den kostade en femtiolapp. Köpte mig lite annat också. En kofta från Gina Tricot (blir alltid lika förvånad när jag hittar något snyggt där) ljuskoppar osv.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Jag borde ju plugga, men har fått lite erbjudanden som låter lockade.

Well, klockan är bara åtta...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0