Typiskt.

Cyklade till jobbet i morse. Självklart börjar det regna när jag tänkt cykla hem. Och ännu mera typsikt är det att det slutar, efter att jag bestämt mig för att åka buss och därför handlat lite mat. För att cykla med en matkasse utan korg innebär en Sandra i diket med den ostadiga cykeln. Och det vill vi ju inte. Så nu står den vid allum. Hoppas bara på att alla partillenissar har bättre för sig än att pilla på den tills jag hämtar den..

Hade tänkt laga en måltid som jag blev tipsad om av Erik och Matilda idag. Såg nästan fram emot att få laga mat, och det händer inte ofta ska sägas. Linser i tomatsås och bulgur (om jag minns rätt?) och lite annat i förstås. Men så kom jag på min tallrik med käk som stått i kylen för tredje dagen idag. Och här slängs det inget, så matlagning får det bli imorgon..  Kanske..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0