Hejhopp.

Satan vad trött jag är. Känner mig som ett ras, ser ut som ett ras. Kände knappt igen mig själv i morse när jag tittade mig i spegeln. Mina ögon var inte ens halverade utan snarare trillverade och jag hade påsar ner till hakan. Fy fan. Och trots detta cyklade jag till jobbet. Hur duktig är man inte då?

Känner att huvudvärken smått kommer smygandes nu också. Skit. Och inte blir det bättre av att den jävla hoppborgen som är bredvid infon låter utav bara helvete. Skratthelg denna helg förstår ni.

Gud vad jag klagar. Jag hade en skittrevlig kväll igår! Drack öl med Henke ett par timmar. Precis som alltid när man träffar en ny människa kändes det lite smått nervöst innan, men det gick ju kanon. Helt klart. (Är skyldig dig en öl förresten).

Nu funderar jag på om jag ska cykla hem eller inte. Orkar ju inte egentligen. Hade behövt handla också och det går ju inte om jag ska cykla som sagt. Men samtidigt känns det inte bra att låta den stå kvar här, när jag inte har något hänglås eller vad man nu kallar det. Ja, för sist när den stod här några dagar, så hade någon tagit mitt lås..? Cykeln stod kvar, men låset var borta. Vad den nöten tänkte med kan man ju undra.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0