Utvilad för en gång skull.

Har inte kunnat sova ut på hela veckan, så det var otroligt skönt måste jag säga. Väl behövligt!

Sitter på allum idag igen. Hade egentligen behövt plugga. Men givetvis glömde jag allt hemma när jag stressad som fan, praktiskt taget gick gång till bussen. Så istället blir det till att leta fynd på tradera. 
 
En liten tös hade tappat bort sin mamma precis, så hon satt här vid mig så länge tills jag kunde få tag på mor hennes. Märkte då hur jävla dålig jag är med små barn. Vad ska man säga, göra när dom gråter, sysselsätta dom med så länge, osv? Och jag har ju definitivt ingen varm och behaglig röst som en del har. Stackars liten. Hon måste ha tyckt att det var den tråkigaste tiominutarn på länge...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0