Godmorgon.

Det blev inget häng hemma hos mig igår kväll som det var tänkt. Istället gick vi till det gamla vanliga stället och drack öl och hade det trevligt ett par timmar. Sen drog jag och Therese lite spontant vidare till Henriksberg där även min gode vän Malin och hennes vänner befann sig. Kid Galahad spelade. Ett riktigt bra band måste jag säga. Mycket imponerad av dessa boråspojkar.

Idag har jag massvis av saker jag vill göra. Ta en sväng i stan för att hitta lite smått till hemmet. Små klädnypor att hänga upp kort med exempelvis. Frågan är vad man kan hitta sådana? Dom var slut på Balders Hage och det är den enda butik jag kan komma på med sånt. Panduro kanske, där måste det nog finnas. Nåja, något stan lär det ju inte bli ändå, blir alltid helt galet slapp dagen efter öl.

Ska nog ge mig på dammsugaren istället. Och pennan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0