Slutt.

Det slog mig för några dagar sedan, att sommaren faktiskt är över. Att bada och sola finns inte längre med på listan, att gå med shorts utan strumpbyxor är inte längre något alternativ. Det blir kallare och det blir mörkare tidigare om kvällarna. Till och med löven på träden nedanför mig har börjat gå från grönt till gult/oranget.

Det här ger mig lite ångest.

Sommaren är förbi och det gick så himla fort. Alldeles för fort. Och jag tog inte vara på den ett dugg. Uttnyttjade jag det fina vädret i början? Nej. Myst med folk, öl och musik i parker? Alldeles för få gånger. Badat? En gång, och det var fasiken bara ett dopp. Varit på loppisar? Inte en enda. Hälsat på mormor på Orust? Nej. Ja, listan kan göras lång. På saker jag inte gjort och saker jag borde ha gjort mer av.

Men jag måste nog ändå säga att den här sommaren har varit en rätt bra sådan.

Och nu närmar sig hösten. Min favoritårstid. Älskar färgerna, lukten, kläderna. Allt utom regnet tror jag. Men även det kan vara mysigt, så länge jag är inomhus givetvis.

Synd bara att Sara åker hem nu, hade varit otroligt trevligt att fota med henne. 





Bättre bilder än dessa hoppas jag defintivt på att kunna fylla på höstarkivet med.

Godnatt. 
 


Kommentarer
Postat av: Samuel

Hösten är ju den bästa årstiden, inget att deppa för att sommaren är slut!

2009-09-07 @ 14:31:21
URL: http://gohappyfeellucky.blogg.se/
Postat av: andrea

fin bild det där du!

2009-09-10 @ 22:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0