Jag börjar se ett mönster..

På mindre än tre veckor har jag snubblat/varit på väg att snubbla alldeles för många gånger. Sju gånger för att vara exakt. Och alltid i stora folkmassor, givetvis.


Mina fötter hänger inte med mig längre helt enkelt..

På tal om fötter. Har hittat ett par grymt snygga skor på Scorett. Priset känns lite saftigt dock, med tanke på att jag blivit en riktig snålis och handlar helst second hand så mycket det går. Men jag funderar på dom ändå faktiskt. Hittils den sko som är mest lik en sån jag är ute efter. Och en sån jag vill ha lär jag ju inte hitta.

Beslutsångest.
 


Kommentarer
Postat av: Carita

svar - men å, tack så jättemycket sweetie! :D jag är också jätteduktig på att snubbla förresten, mjyey, då är vi liksom två c:

2009-09-21 @ 22:09:19
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Samuel

Bojkotta Scorett

2009-09-21 @ 23:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0