Mästerkocken.

Jag är helt sanslöst trött ska ni veta. Vill skippa skolan idag och lägga mig och sova egentligen. Men eftersom jag är en redig och ansvarsfull tös kommer det inte på frågan. Istället får jag hälla i mig lite kaffe eller något. Innan film/föreläsningen eller var det nu blir idag.

Jag hade kunnat lägga mig en timme nu efter jobbet, men jag hoppade över det eftersom jag vet att jag skulle bli ännu tröttare om jag bara sov en timme. Istället har jag nu gjort mat för fyra dagar framåt. Maträtten jag nämnde häromdagen. Och det blev lyckat ska sägas! Att det ser ut som fan i köket med bulgur och linser överallt, det skiter jag i..

Bulgur, morötter, lök, champinioner, tomatkross, tomatpuré, linser och en massa kryddor. Gott. Faktiskt. Sen är jag ju inte vidare kräsen när det gäller mat kanske, men så länge det är ätbart är det bra.
 


Kommentarer
Postat av: Samuel

Yes, va vaken. Somnade inte förän åtta på morgonen. Har föresten en film till dig om du vill ha. Och Nu har jag bestämmt mig för att jag ska ta det där New York-jobbet. Hörs senare!

2009-09-22 @ 17:19:21
URL: http://gohappyfeellucky.blogg.se/
Postat av: Sandra Svarar

jätte fin blogg :)

2009-09-22 @ 19:09:31
URL: http://kumpelsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0