KOKARRR.

Fy fan vad arg jag blir. Jag jobbade dubbelt så mycket i augusti än vad jag brukar göra på ett av mina jobb. Jag borde alltså ha fått dubbelt så mycket i lön den här månaden. Men vad får jag? HÄLFTEN så mycket av vad jag borde få. Fy fan alltså. Det får bli ett snack med snubben och får jag inte det jag ska ha så är det fook of alltså.

Nåja..

Besökte som sagt gymmet idag. Inget välutrustat sådant, men helt okej för att vara ett gym till en bostadsförening. Matilda och jag blev inte särskilt långvariga, men det lilla vi gjorde var jobbigt det med.

Som det känns nu kommer det inte besökas särskilt ofta. Föredrar helt klart att cykla med ett mål och inte att cykla på en cykel som står stilla. If you know what I mean..

Nu ska jag skruva av benen på min tv-möbel. Och plugga. Ciao.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0