Määt.

Har precis käkat upp en hel pizza. Idag körde vi inte på "inte hungrig längre-stuket", utan sprängmätt. Det ångrar jag lite smått nu känner jag, magont är inte så trevligt. Men det är ju sjukt gott och när det inte äts ofta blir det ännu godare. Inte sant?

Igår var jag med om en av dom långsamaste timmarna i mitt liv kändes det som. Min filmvetenskapskurs har hittils varit väldigt rolig och intressant. Men inte igår kan jag säga. Vi såg två dokumentärfilmer, varav ena filmen endast var en massa olika klipp på allt möjligt. Folk som lärde sig simma, på tåg, folk som gick osv, osv. Hade den varit i en kvart, visst. Men filmen var en hel jävla timme lång! Så jävulskt tråkigt att jag somnade. Och hade det inte varit för att jag precis på väg in i drömstadiet kände att ett otrevligt ljud var på väg, och då blivit  klarvaken, så hade jag garanterat sovit filmen ut. 

Har faktiskt varit med om det en gång. Att jag satt mig i en bekvämare position för att ta en liten lur och då blivit så avslappnad att jag FISIT när jag varit påväg in i djupsömn. På eos-repitionerna i ettan på gymnasiet. Tror ni inte att tre stycken från musikklassen sitter bakom mig! Och som om inte det vore pinsamt nog, det hände två gånger..

Jaja, jag lider ju inte av en LIT eller vad fasen det heter. Eller det kanske jag gör.

Nu blir det till att skynda sig. Godkväll!
 

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAHA fy fan vad roligt! jag skrattar högt för mig själv! TACK, du förgyllde min kväll :D

2009-09-25 @ 21:33:00
URL: http://malutb.blogg.se/
Postat av: PG

Berätta gärna aldrig mer om när du fiser, du e liksom tjej, en tjej ja sett, och ni fiser inte.. ingen av er..

2009-09-26 @ 03:42:12
Postat av: Petra ♥

svar: haha. håller faktiskt med. men jag blir lite fascinerad när folk är så korkade. :P

2009-09-26 @ 10:10:53
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: Sandra Dermark

Svar PG: Nej, och vi skiter smultron också :)

2009-09-26 @ 10:51:02
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Petra ♥

svar: tack så mycket!! :)

2009-09-26 @ 11:20:34
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0