Skit också.

Min dag har varit otroligt slapp. Den tidigare rastlösheten gick över rätt fort. Har mest tittat på Heja Björn, lyssnat på Kasabian och annat trevligt. Och för att inte göra dagen helt meningslös så fortsatte jag med bilden på Andrea som jag började med för ett tagsedan. Inte den jag visade i ett tidigare inlägg alltså, utan en annan seriös bild.

Jaha. Tro fan att jag ska förstöra den nått så inåtthelvete. Nu ser hon ut som en tjock hora. Faktiskt. Och hon är ju varken eller. KUL.

Jag har kommit på att det där med att måla nog inte är min grej. För jag är så jävla petig att jag ser dubbelt efter ett tag. Överarbetar allt jag gör. För är det inte perfekt så är det fel. Och jag orkar inte med sånt. Som den jag förstörde idag. Innan var det likt Andrea, men så ska jag börja måla hår och grejer och då går ju allt åt helvete. Givetvis.

Kanske borde börja med mitt framtida projekt som jag tänkt börja med i fyra år nu istället. Ja, så får det nog bli.
 

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Jag är precis lika dan som du. Överarbetar mina målningar/ teckningar så dom blir värre. :/



Hoppas du har haft en toppen helg ialla fall?



Puss



2009-09-20 @ 01:43:35
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0