Heelo.

Idag tänkte jag vara duktig och gå upp klockan nio. Inte för att jag hade tänkt göra något speciellt, men på något konstigt vis känns det alltid bättre att gå upp tidigt. Men även denna gång somnade jag om och vaknade inte förrrän nyss, givetvis.

Idag går jag 16.00-18.00. Känns småsegt med en sån tid på schemat. Men efteråt är det pub iallafall. Vet inte om jag ska dit ännu, beror på om Therese är på. Det skulle ju kunna vara trevligt.

Glömde berätta om min pinsama incident påväg till skolan igår. Jag SNUBBLADE, mitt på Kapellplatsen! Bland massvis av människor. Och ingen liten sådan heller. Folk som inte såg måste trott att jag var dum i huvudet som gick och skrattade för mig själv.

Den var inte som min vurpa vid Drottningtorget i fredags dock. Påväg hem från Gretas. Jag har fortfarande blåmärke på ena skinkan..
 


Kommentarer
Postat av: Harvey Adams

Tack så mycket för bloggkommentaren, det glädjer mig :D

2009-09-03 @ 16:17:45
URL: http://arschkatzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0