Slappsöndag.

Jag hade en jättetrevlig födelsedag. Först var det som sagt middag på La Vacca med päronen och syster. Efter den utsökta middagen och en kula extra, begav jag mig till Kings Head. Där blev det öl och annat ett par timmar, innan vi drog oss vidare mott Hagabion och sen även Nef. Mycket trevligt som sagt!

Gårdagen var dock ingen trevlig sådan. Jag mådde skit fram till klockan fyra. Och nu kan jag säga det ännu en gång varför jag aldrig dricker mig full; Jag har absolut inte roligare för att jag dricker mer, jag blir seg seg seeeeg och jag mår förjävla illa dagen efter. Inge hit alltså.. 

Så igår låg jag hemma på soffan fram till Sara kom hem till mig för en liten filmkväll. Smällde i oss ett kilo morotstavar och gurka med dipp och lite annat gott framför några rullar.

Nu är hon på bio och jag gör viktiga saker som att tvätta, städa osv.

Ciao.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0