Ärthjärna.

Att komma hem när solen går upp känns inte helt okej. Dunderfulla, fyra timmars sömn och huvudvärk känns heller inte helt okej..

Det skulle vara en "klassåterträff" med gymnasieklassen igår var det tänkt. Inte mycket till återträff, det var de vanliga damerna och Zaza. Men det var skittrevligt! Det blev öl på publik och Kino. Och efter några trevliga timmar drog folket sig hemåt och jag hamnade på efterfest i majorna. Där dracks det folköl och spelades besserwisser.

Sängen var go när jag kom hemtrallandes halv sju i morse ska sägas.

Well, det är ju synd att förmågan att tänka förnuftigt försvinner med alkohol i kroppen. Inte lätt när man blir tagen av stunden. Känns som om det blivit en jävla stor grej av detta nu (framförallt mitt uttalande på Kino, att tycka att en person är fin är inget märkvärdigt), vilket är helt onödigt. För det var verkligen ingenting. Ledsen om jag sårat en fin vän, inte min mening.
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Om det är till någon tröst så finns det ju värre saker man kan göra på fyllan. Du gorde inget fel!

2010-04-11 @ 22:18:38
URL: http://matuld.blogg.se/mysteriet
Postat av: Sandra

Svar Matilda: Det har du fullkomlgt rätt i. Det hade kunnat vara värre. Men moralen försvinner med alkohol och jag var ändå den som inte var fullast och borde vetat bättre. Men jag har nog förstorat upp hela grejen i huvudet, för det var ju ingenting och jag hoppas inte att han tror att jag tror det heller, if you know what i mean..

2010-04-12 @ 10:41:29
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0