Förvirrande.

De senaste veckorna har varit en riktig känslo-bergochdalbana. Det har pendlat mellan lyckorus/skämsmösse-ångest/aggression osv.

Lycka av vädret, fantastisk musik, häng med fina människor och annat.

Skämsmösseångest då jag häromdagen, ful som fan (inget smink, fett hår, iklädd trasor), är inne på Ica och ser honom. Personen jag minst av allt vill ska se mitt skabb-jag. Och det jag köper är kattsand och toalettpapper... Och inte blir det bättre av att rödlätta jag går i min vanliga takt, dvs fort och går om honom på väg till redbergsplatsen och helvetets vindar ger mig en Kenta-frill (älskar Kenta, men vill gärna inte se ut som honom)...

Aggression när jag i lördags gick omkring en stund på allum efter några timmars jobb och ser att det är en miss universe-tävling på plan 3. Tjugoåringar halvnakna på en liten scen. Och bruden som presenterade bikinimomentet säger att vi ska få se deras "fantastiska kroppar". Jaha, det är alltså inte BIKININ som ska visas upp? Lyckligvis slapp jag titta på det, tillskillnad från tjejen på indiska som tvingades både se och höra skiten då det var precis utanför butiken.

Well. Nu kokar jag dock mer än någonsin. Återigen har jag fått det bevisat att mitt ex är en jävla idiot (haha, hur många gånger har jag inte skrivit det? Finns uppenbarligen inget stop). Morgondagen kommer bli jävligt intressant, det är ett som är säkert.
   
Föredrar lyckokänslorna, helt klart.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA asg, Älska kenta. hah

2010-04-26 @ 22:21:45
URL: http://www.korvenskorvbanan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0