Heelo.

Sitter och käkar frukost, har lite smått bråttom. Jag och Agnes (päronen är utomlands så jag är hundvakt) ska snart besöka fina mormor. Lite jobbigt att hon bor på Orust dock, men det ska bli trevligt! Bjuder hon på sina köttbullar tro.. ?!

Gårdagskvällen björjade med en grymt mysig förfest hemma hos Malin, och slutade med öl på Publik. Även där var det otroligt trevligt, och det blev ännu trevligare när jag ser honom komma in genom dörren. Lika stilig som alltid. Kunde inte blivit ett bättre avslut på kvällen.

Tänk att en person kan vara en helt vanlig människa för vissa, men ge fjärilar i magen åt en annan. Visst är det märkligt!



Mormor & jag, hösten 07.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

MOSE

2010-04-05 @ 12:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0